Ένα γεμάτο στάδιο αντηχεί από τις ιαχές των φιλάθλων, που περιμένουν να δουν το παιχνίδι να εξελίσσεται όπως πάντα. Όμως, έπειτα από μια εξωτερική παρέμβαση, τα μηχανικά σώματα των παικτών αρχίζουν να καταρρέουν, με έναν παράγοντα τη φορά. Το Offsite Error προκύπτει από την εξερεύνηση της τροποποίησης παιχνιδιών ως καλλιτεχνικής πρακτικής διαταραχής. Πολλά βιντεοπαιχνίδια, και ιδιαίτερα τα αθλητικά, είναι προσεκτικά επιμελημένες και αποσπασματικές προσομοιώσεις του κόσμου μας. Στη σημερινή τους μορφή, εξυπηρετούν κυρίως την παραγωγή κέρδους για τις εταιρείες που τα εκδίδουν. Αυτές οι προσομοιώσεις βασίζονται σε μια συγκεκριμένη τάξη πραγμάτων, αλλά ως αρθρωτά και τροποποιήσιμα μέσα, τα ψηφιακά παιχνίδια υπόκεινται σε ανατροπή. Ένα παιχνίδι που δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους νικητές.
Nikola Supuković
Ο Nikola Supuković είναι καλλιτέχνης νέων μέσων, εκπαιδευτικός και δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών με έδρα τη Βιέννη, Αυστρία. Η τρέχουσα έρευνά του επικεντρώνεται στις ψηφιακές και αλγοριθμικές κουλτούρες, τα βιντεοπαιχνίδια και τον νεοφιλελευθερισμό, τις τροποποιήσεις παιχνιδιών (game modifications) και τα γραφικά υπολογιστών. Σπούδασε Ιστορία, Αγγλικά και Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης και αυτή τη στιγμή εκπονεί τη μεταπτυχιακή του διατριβή στο τμήμα Πειραματικών Κουλτούρων Παιχνιδιών του University of Applied Arts στη Βιέννη. Έχει συνεργαστεί με διάφορους καλλιτέχνες (π.χ. Barbi Marković, Total Refusal) και συνεχίζει να το κάνει. Συμμετείχε στο das weisse haus (Βιέννη, 2023), στο AMAZE Festival (Βερολίνο, 2023) και στην transmediale (Βερολίνο, 2025).