Το Imperfect Cosmogony εξερευνά το χαοτικό παιχνίδι των στοιχειακών δυνάμεων στη διαμόρφωση ενός φανταστικού σύμπαντος. Μέσα από έναν υπερρεαλιστικό συνδυασμό φωτιάς, νερού και σκοταδιού, απεικονίζεται ένας αέναος κύκλος δημιουργίας και καταστροφής. Η αφήγηση είναι μη γραμμική, αντικατοπτρίζοντας την απρόβλεπτη φύση της κοσμογένεσης, ενώ οι εικόνες εναλλάσσονται ανάμεσα στο υπερβατικό και το δυσοίωνο, οδηγώντας τους θεατές σε ένα οριακό πεδίο όπου η αρχή και το τέλος συγχέονται. Με το ατμοσφαιρικό του ηχητικό τοπίο και τις ζωγραφικές του εικόνες, το φιλμ προσκαλεί σε έναν στοχασμό για τη θέση της ανθρωπότητας σε ένα ατελές, διαρκώς μεταβαλλόμενο σύμπαν. Το παιχνίδι του φωτός και της σκιάς μετατρέπεται σε μια μεταφορά για τη δυαδικότητα της ύπαρξης.
Jannis Karalis
Ο Jannis Karalis είναι καλλιτέχνης και σχεδιαστής διαδραστικών μέσων με έδρα τον Πειραιά, Ελλάδα. Το έργο του επικεντρώνεται κυρίως σε διαδραστικές εγκαταστάσεις, οπτικοακουστικά πρότζεκτ, ζωντανές βιντεο-περφόρμανς και διαδικτυακές διαδραστικές πλατφόρμες. Η καλλιτεχνική του πρακτική περιστρέφεται γύρω από τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών στα διαδραστικά μέσα, οι οποίες δεν στοχεύουν μόνο στη γοητεία του θεατή, αλλά και στην πρόκληση σκέψης και διαλόγου σχετικά με τη διαρκώς εξελισσόμενη σχέση ανάμεσα στην τέχνη, την τεχνολογία και την κοινωνία. Ισορροπώντας μεταξύ μυθολογίας, μυστικισμού, ιστορίας και πολιτικής, το έργο του οδηγεί το κοινό σε μια αντιπαράθεση με θέματα όπως η γέννηση και ο θάνατος, η ηδονή και ο πόνος, η σεξουαλικότητα και η βία, συχνά χωρίς τη χρήση γραμμικής αφήγησης. Η τέχνη και ο σχεδιασμός λειτουργούν ως εργαλεία για την απόκτηση και τη μεταβίβαση γνώσης, καθώς και για τη διεύρυνση ή την αλλαγή της αντίληψης και της συνείδησης του κοινού. Το μέσο είναι δευτερεύον.