Η ταινία αφορά στη γραφειοκρατική διαδικασία και τα έγγραφα που απαιτούνται για τη διαμονή του σκηνοθέτη σε διαφορετικές χώρες, διερευνώντας την ασάφεια και την ευθραυστότητα της ταυτότητας μέσα στο γραφειοκρατικό σύστημα, στο πολιτισμικό πλαίσιο και στη σύγχρονη κοινωνική βιομηχανία. Οι γραφειοκρατίες διαμορφώνουν τις ατομικές συστημικές ταυτότητες μέσα από μηχανισμούς που στοχεύουν στη διατήρηση της κοινωνικής λειτουργίας. Πίσω από τη γραφειοκρατία, ωστόσο, υπάρχει μια βαθύτερη ψυχολογική ανάγκη είτε για δέσμευση σε «ιερές» πεποιθήσεις είτε για εγκατάλειψη ανόητων «δεισιδαιμονιών». Οι άνθρωποι διαμορφώνονται είτε από αυτά που δημιουργούν είτε από αυτά που καταστρέφουν. Στη βιομηχανία της τεχνητής νοημοσύνης, που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί το μέλλον, το ανθρώπινο υποκείμενο είναι το πρώτο που εξαφανίζεται, και αυτό που έρχεται νωρίτερα από την υπόσχεση του μέλλοντος είναι η πιο αποτελεσματική, παγκοσμιοποιημένη εκμετάλλευση.
Chen Zirui
Ο Chen Zirui (γεν. 1997) αυτή την περίοδο πραγματοποιεί την έρευνα και την καλλιτεχνική του πρακτική στο Graduate School of Moving Image του Kunsthochschule Kassel. Τα έργα του συχνά πηγάζουν από την προσωπική του ταυτότητα, εξετάζοντας πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα μέσα από την οπτική της τεχνολογίας και των μέσων. Πέρα από τα ίδια τα ζητήματα, επιχειρεί επίσης να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονται οι αφηγήσεις. Το έργο του περιλαμβάνει πειραματικά βίντεο και εγκαταστάσεις.