Το «Focus, But Where?» είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι κρυμμένων αντικειμένων που εξερευνά με παιχνιδιάρικο τρόπο τη σύνδεση μεταξύ της κλιματικής ακτιβιστικής δράσης και του περίπλοκου ψηφιακού μας τοπίου. Το έργο γεννήθηκε από την ιδέα ότι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής απαιτεί όχι μόνο ριζικές αλλαγές στο φυσικό μας περιβάλλον, αλλά και μετασχηματισμό του τρόπου που καταναλώνουμε τα μέσα ενημέρωσης. Μέσα από τη γλώσσα ενός παιχνιδιού κρυμμένων αντικειμένων, οι παίκτες ερευνούν ζητήματα όπως: πώς η οικονομία της προσοχής ωθεί τους ακτιβιστές να δημιουργούν εντυπωσιακό περιεχόμενο για μεγαλύτερη προβολή, πώς οι χειριστικοί σχεδιασμοί UX/UI ενισχύουν τις «ηχώ-θαλάμους» και την παραπληροφόρηση για περιβαλλοντικά ζητήματα, και πώς οι λομπίστες επηρεάζουν την αφήγηση της κλιματικής αλλαγής που καταναλώνουμε.
Kexin Liu
Η Kexin Liu είναι μια διεπιστημονική καλλιτέχνης, ερευνήτρια και σχεδιάστρια που δραστηριοποιείται στην Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο. Επικεντρώνεται στη δημιουργία θεωρητικής τέχνης που προάγει εναλλακτικές προοπτικές για τις περίπλοκες σχέσεις μεταξύ ανθρωπότητας, τεχνολογίας και φυσικού κόσμου. Η πρακτική της περιλαμβάνει τη δημιουργία αισθητηριακών εμπειριών τέχνης βασισμένων σε επιστημονική έρευνα, καθώς και τη διοργάνωση εκδηλώσεων για το κοινό σε συνεργασία με άλλους δημιουργούς, ακαδημαϊκούς και πολιτιστικούς οργανισμούς. Αυτή τη στιγμή είναι κάτοικος στο Pervasive Media Studio του Watershed και μέλος του ASCUS Art and Science.